måndag 30 april 2012

Lördag igen

Hela familjen hemma på en måndag!

Så vart det lördag igen kan man säga! Sambon är ledig idag så han har precis varit och köpt färg till altanbordet han byggt. Vi börjar med svart färg.. Kommer bli bra det här, det känner jag på mig! Blir Valborgsfirande i Västerås ikväll så då passar vi på att besöka Plantagen och inhandlar växter så jag kan plantera och lulla omkring med dem imorgon! 

Sånt är livet!

Nej, nu ska jag nog ta och gå ut till sambon! Han står där på knäna och målar så nu är det nog dags för mig att komma ut och fråga om han vill ha en kopp kaffe och berätta för honom vilken duktig sambo jag har som gör det här jättebra! (Som dessutom gör som jag vill och är van att jag först säger vitt bord sen nu ändrat mig till att först måla underredet svart. Och samtidigt har han inte en aning om vad han ska göra med bordsskivan sen för den får han inte måla svart! Men det ska jag snart berätta för honom. Först en kopp kärlek som han är värd nu! För han fixar det här åt mig, min braiga sambo!)






Köpte mig en ljusstake på Tullhuset i lördags och en etnomönstrad kudde från Day som jag fann i butiken Store i lördags!
Doftljuset fick följa med hem från Åsby Hem och Trädgård

Bra köpt!!
/F




1 kommentar: