fredag 25 maj 2012

Bara för att

När sambon kom hem från affärn igår så hade han med sig blommor. Till mig.
Visst blir man lite glad då. Och "bara för att" som han sa.

Ja. Det är vardagslyx det.


God morgon fredag!

Äntligen fredag. Det är ju inte svårt att vara morgonpigg till den här solen. Det är ju bara för härligt.
Idag ska vi till grannstaden och gå på marknad med Sandra och lilla Simon. Gå runt bland knallarna och titta på allt krafs som säljs. Ta en lunch på stan och snacka lite strunt. Precis lagom mysigt idag.

Nu hör jag trollungen som vaknar där uppe. Så nu blir det lite bebismys och sen gör vi oss klara för marknad!

/F

PS. Sa jag att benen var möra igår? Idag gick jag styltor ner för trappan. Men det måste vara bra va?



2 kommentarer:

  1. Bra där Tobbe! :)

    Och jag ser så fram emot imorrn! Jösses!

    Lotta

    SvaraRadera
  2. B-E-A-utiful flowers!! :)

    SvaraRadera