söndag 27 maj 2012

Njutartagen

Asså vilken kväll vi hade igår!

Jag tror jag fortfarande har kramp i magen av allt skratt.  
 Och sen tror jag Schweppes Coco kan vara typ det godaste jag druckit på länge ( kan dock lämna en liiiten släng av huvudvärk  dagen efter). 

En helt perfekt kväll.


Halloj!

Här har vi nyss ätit frukost och nu väntar en dag i solen. Det är helt underbart ute! Så det blir att lapa sol hela långa dagen och bara njuta!  

Ska också njuta av att jag äntligen igår hittade klänning till bröllopet nästa lördag. En lång ljuvlig sak som bara gav mig kärlek vi första ögonkastet. Och när jag ändå är igång och njuter så gör jag det över sänggaveln som sambon snickrat ihop när jag kom hem igår. Och den blev så bra och så rätt i sovrummet. Helt galet nöjd!

Så nu går jag ut och njuter.

/F


1 kommentar: