tisdag 29 maj 2012

Röda gubbar

Så här ser ena sidan ut på vår altan där vi har matbordet. Sambon har byggt bordet och soffan och sedan målat underredet svart och lackat (ett flertal lager) bordsskivan. Med doftande lavendel, kuddar och lite annat lull så blev det bra. Ja, riktigt bra tror jag. Soffan slukar flera rumpor så nu kan vi sitta med massa vänner och njuta av mysiga grillkvällar i sommar.

Det gillas!


Go kväll!

Här hos oss har sambon nyss serverat mig röda söta gubbar med mjölk till. Det är mysigt att kvällsfika innan John Blund ropar (och det har han börjat gjort nu). Bara vara lite vi två och prata om allt och ingenting. Viktiga småstunder helt enkelt.

Men nu tror jag J Blund snart bär mig upp i säng så god natt!

/F

1 kommentar:

  1. Jag vill komma och sitta i den där soffan med ett glas vin och grillad mat :)

    SvaraRadera