torsdag 28 juni 2012

Fuskis

Mitt svarta kopia-bord-made-by-snickarn är en av favoriterna i mitt vardagsrum. Där ligger oftast en färsk tidning. Nu står fina vita skålen från Tine K där tillsammans med ljuslyktor från samma ställe varav en fick agera vas åt några hundkex.

Pssst... självklart är Trollungen den absoluta favoriten i inredningen. Passar in precis överallt;)




God Morgon!

Den här morgonen är ännu blåare än gårdagens! Lite varmare också. så helt underbart härligt! Så idag när bästa kollegan kommer hit på besök blir det ännu en chillar dag ute. (oj, oj, ser ut att kunna bli en fuskis dag för mig. Äpplen är ju liiiite godare med socker och kanel på.. och liiite vaniljvisp:S)

Nu är vi (snart) i hamn med psalm och låt val inför dopet. Det blev en helomvändning igår när jag fick ett hett tips från grannen. Så vi tänkte om och fick plöja (ännu) mer doplåtar igårkväll men nu känns det klart! Och det känns riktigt bra! Skönt och jag kan nu fokusera på det gottiga som vi ska bjuda på! (oh no, mera fusk alltså)

Lite frukost nu och sen på med något somrigt så solen kan få bränna lite hud!

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar