fredag 29 juni 2012

Ljuvliga sommar


Igår när jag hade varit nere i lilla staden så tog jag "blomvägen" hem. Och fick andas lite svensk sommar. Underbart. Jag hade nästa glömt bort hur det känns efter all regn och kyla.




Men det var underbart! Stannade efter vägen och plockade med mig prästkragar och lupiner. Och jag hade kunnat gått hur länge som helst och njutit av sommarkvällen. Hoppas sommaren har kommit för att stanna nu!





Så nu pryder blommorna bordet och passar fint ihop med fjärilarna som står i burskåpet. Ja, mer fjärilar har jag skaffat. (och Snickarn blev gladast av oss alla:S)




God morgon!

Nu njuter jag varenda morgon vi får vakna till solen. Helt ljuvligt! Så nu tar jag och Trollungen en skön promenad hem till hennes morfar för en fika!

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar