torsdag 31 maj 2012

Tingel tanglet


Tjoho, vilket ös det är på brorsans barn! De var hos mig på förmiddagan och vi har fikat och lekt i lekparken. De har badat badkar som de ALLTID vill göra här. Och efter det har vi dansat och sjungit till Sean Banan en halvtimma (och då är det låten"Sean den första bananen" som gäller, ingen annan) för att sedan byta till "jag är en gummibjörn". (Ni vet den i preemreklamen som jag skrattar så jag döööör till. Men vet inte om jag tyckte det var riktigt lika kul när jag upplevde det själv. Har nu nynnat "jag är en gummibjörn, jag är en gummibjörn.... hela eftermiddagen. Och då menar jag HELA. Och det verkar inte sluta där). Sen blev det lunch, makaroner och smör. Kycklingen fick jag behålla själv.

Men jag kan inte ha annat än kul med dom. Underbara ungar


Hej!

Jag är inte så nöjd med vädret, ser ju inte så lovande ut tills på lördag. Ber så mycket till vädergudarna att vi åtminstone ska få uppehåll på lördag. PLEEASEE!!

Har varit iväg till grannstaden och shoppat en söt liten klänning till Trollis. Hon kommer bli så söt, min lilla tjej. Till mig själv hittade jag allt det här tingel tanglet som kommer göra susen till klänningen. Armband, ring, sjal, skor och en kuvertväska. Mycket nöjd. Men vad det blev får ni se ikväll.

/F


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar