onsdag 30 maj 2012

Tre dar kvar

 Ikväll landar jag i soffan med en ny tidning.
Inspiration när den är som bäst.

 Lantliv Sommarhem


Hejsan!

Det märks att brors bröllopsdag bara är om tre dagar. För nu fixas det med talet, presenten, klänning till trollungen och annat som måste vara klart till lördag. Men så kul det ska bli. Min storebror ska gifta sig. Helt fantastiskt. Och jag förstår inte hur jag ska kunna hålla ögonen torra under talet. (För vi pratar inte om några passande tårar som trillar nedför kinden. Nej, nej, blir det gråt så blir det fulgråt. Hulkandes och snorandes så inte ett ord fås fram). Så jag måste träna, verkligen träna på det här. Hitta något bot mot en hals som drar ihop sig. Ja. Så får det bli.


Men nu ska jag ägna mig åt tidningen och Greys Anatomy. Det drar ihop sig till säsongsavslutning. Bara två avsnitt kvar. Spännande!!

/F


1 kommentar:

  1. Det kommer gå jättebra, och lite tårar får man fälla. Hulket blir ju dock lite störande för själva flowet, men va fasen. Är det brorsan så är det :)

    SvaraRadera