måndag 28 maj 2012

Virrig

Jag kan ta hundratals bilder på Trollungen. Och när jag ska gå igenom dem så finns det en ny min på varje kort, det går bara inte att radera nåt. Jag måste ha kvar alla.

Så nu sitter vi här sambon och jag och tittar på vår trollis. Skrattar och säger naaaaaw och beter oss allmänt fånigt. Men det får man. När det är bara jag och sambon och hundratals bilder på vår lilla skatt.

Älskade unge!



 Go kväll!

Igår svettades man floder och idag tänkte jag på vantar när jag gick hem från stan. Hur virrig är väderguden egentligen. (Lika virrig som jag kanske. Såklart är jag faster åt mina brorsbarn. Det går ju inte ihop annars. Kan jag skylla på Ellen som jag faktiskt är moster åt och träffat hela helgen? Så tack Emmy för rättelsen). Men fasters pojkar var så duktiga idag. Och visst kände jag mig fjantigt stolt och mallig över allt det gjort!

Hörs imorrn!

/F


1 kommentar:

  1. Men jag dööör så söt hon är!! Morbrors lilla gullhöna!! Pussa henne från mig// Johanna!! ;)

    SvaraRadera