tisdag 26 juni 2012

Ibland händer det

Jag började min tisdag med en kesella-long-drink som jag hade smaksatt med banan, hallon, jordbuggar och en nypa vaniljsocker.

Så jag fortsätter mitt nyttiga osockrade liv idag med!
Heja mig!





God Morgon!

Det händer inte ofta men ibland så smyger jag upp när Snickarn har gått till jobbet och Trollungen fått lite mat för att sedan somna om. Jag brukar oftast sussa lite till jag med men idag klev jag upp och har nu gjort mig frukost och myser framför nyhetsmorgon.

Vi kör på en grå morgon idag med men det har lovat sol på eftermiddagen och det skulle ju behövas för sommarfeelingen! Idag blir det en tripp till Storstaden för att träffa Syster och Ellen. Ta en god lunch och fynda bland sommarrean. Wiiihii! Lite shopping gör ju vem som helst glad!

/F


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar