måndag 25 juni 2012

Ja må hon leva

Här är Hon! Även kallad Syster! Hon är min allra bästa vän och idag fyller hon 30 år!!

Hipp hipp hurra!!
Grattis allra käraste Syster!


Hej Regn!

Det öser ner regn tillsammans med blåst och kyla! Nu har snart hela junimånad också gått och jag som många andra LÄNGTAR efter sol, värme och den riktiga sommaren! Men vi-hade-ju-i alla-fall-tur-med-vädret på midsommar:)

Idag när det är måndag tänkte jag köra en nystart! Jag ska (ehh...försöka..) sluta med onyttigheter för ett tag och laga nyttig bra mat. Jag vet vad min kropp och mage mår bra av så nu ska den få vad den vill ha och inte stoppa i den en massa onyttigt socker! (Så igår på Systers kalas åt jag extra mycket av pajer, cupcakes och jordgubbstårta, mums filibabba var det!) Så idag har jag hittat ett recept som lät jättegott och v-ä-l-d-i-g-t nyttigt så det ska testas till middag. 

Så måndag idag och jag kör en nystart! Hej nya nyttiga livet!
Men vi börjar med lite plock och städ!

/F

1 kommentar: