måndag 18 juni 2012

Ogräs på bordet!

Idag blev det nya lupiner i vardagsrummet. Den som bestämde att lupiner är ogräs måste ha varit helt snurr i bollen den dagen. För lupiner är ju väldans fint att plocka in och ställa på bordet! 

Piffigt och vackert denna måndag!






Tjing tjing!

Härliga måndag! (Säger iaf jag som äntligen blev av med den trötta söndagen och fick börja på ny vecka, utvilad och laddad.) Vilket också betyder midsommarvecka! Kan inte riktigt fatta att vi redan är där. Tyckte nyss jag satt höggravid på julafton och  nu ska jag fira min första midsommar med Trollungen på fredag. Så roligt!! Så se nu till solen att du kommer fram för här ska dansas runt midsommararstången och midsommarkransar ska knytas.

 Jag och Trollungen började denna måndag med att träffa mammagruppen och sen har
vi tagit en trevlig lunch på stan men min vän Maria och nu landat hemma. Så nu är det jag som sätter fart med lite vardagsfix!

/F


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar