tisdag 19 juni 2012

Tre dagar kvar!

Idag har jag och Trollungen en hemmadag. Och det gillar min unge, det är ju lite av det bästa som finns.
Solen verkar komma på besök också och jiippiii vad bra! Det ger en ju lite sköna midsommarfeelings! Som by the way kommer firas i vår sommarstuga om vi har solen på vår sida!





Tjingeling!

Idag har vi skön sol hos mig men en blåst som riktigt lever om! Så jag och Trollungen börjar dagen med lite innefix och hoppas att det blir varmare på eftermiddagen. För lite sol på nästippen skulle inte vara fel inför midsommar. Tänk att det bara är tre dagar kvar. Uj, uj uj! Dags att börja planering med kläder, lekar och snapsvisor. Mycket viktiga inslag på midsommarafton som måste finna med!

Så det tar jag tag i nu!

/F


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar