onsdag 20 juni 2012

Vid en liten sjö


Vid en liten sjö som ligger vid ett litet samhälle som ligger en bit från min lilla stad så ligger vår sommarstuga (läs mina föräldrars:)). Vårt ljuvliga smultronställe på somrarna! Förra året så byggde vi Maja, en liten gäststuga som behövdes nu när familjen växer med alla små skatter! Så idag har jag och Syster varit där med första lasset piff och lull till Maja som nu börjar hon ta form och det här är ett litet smakprov.





Go kväll!

Och verkligen Gokväll! Det vart ett sent inlägg idag. Men har tillbringat hela dagen ute vid vår sommarstuga och det ska bli så roligt att vi även i år kan vara därute och fira midsommar! ( Så tack vädret:)) Imorgon åker vi ut och börjar firandet med att klä och resa midsommarstången, plocka blommor till kransarna och lite andra förberedelser inför fredagen. Och självklart umgås och bara ha det himla skönt och njuta av sommaren:) Softis värre ska det bli! 

Så nu blir det lite packningen innan jag kastar mig i bingen!

/F


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar