onsdag 4 juli 2012

4 månader

Hon är 4 månader idag! Och det absolut finaste jag har.
Och det går ju inte med ord att beskriva hur mycket jag känner för den här lilla människan.

Min lilla Trollunge. Så liten. Men så stor i mitt liv.





Natt på er!

Jag och sambon har setat och surrat med vår granne på altan hela kvällen. Så trevligt och hör lite sommaren till att man ses spontant bara för att kvällen säger så. Jag hade tänkt göra en massa andra saker men fick ingenting gjort utan hamnade på altan och där blev jag sittandes och njöt av den fina sommarkvällen. Så ljuvligt! Och alla de där måstena de finns ju kvar imorgon med. Då tar jag tag i dom.

Men nu går jag och hånglar kudden.

/F

1 kommentar:

  1. Mosters finaste skatt har blivit så stor!! Å Ellen hälsar att hon väntar otåligt på att bli körd i gåvagnen!!!! =)

    SvaraRadera