onsdag 18 juli 2012

Dagens


Ceasarsallad skulle jag kunna äta till lunch sju dagar i veckan. Grillad ljummen kyckling, knaperstekt bacon, krutonger, massa sallad och ceasardressing. Godaste favoriten just nu!


Om gårdagen var slö så tar jag igen det idag. Började dagen med en skön pw och efter lunch tar jag pw nummer två för att få en dos av Lotta. Men däremellan sitter jag i en stol på altan. Äter Ceasarsallad och känner solen bränner lite på huden. Och jag får kisa varje gång jag vänder upp huvudet och för att kolla att Trollungens vagn är stilla. Och jag inser att sommaren går alldeles för fort. Och att soliga dagar som denna varit alldeles för få. För det är så här semesterdagarna ska vara. Sköna och lata i solen.

 I eftermiddag blir det besök hos en charmig Sara som är så-nära-förlossningen-så-han-kan-ploppa-ut-när-som-helst gravid. Och så kommer Syster. Och Ellen. 

Så idag njuter jag in en bra dag.

/F

1 kommentar:

  1. Åh, hälsa både Sara och Johanna, jag hade så gärna velat vara med. I Oslo öser regnet ner och jag jobbar, men jag har finbesök så jag är glad ändå, hihi ;-)

    SvaraRadera