onsdag 4 juli 2012

En dag i huvudstaden

Vilken härlig dag vi hade igår! Det är så kul att träffa gamla vänner och få lite update om varandra. Vi fick se deras fina nya lägenhet, och vilken utsikt de hade!! (13:e våningen så jag som är lite höjdrädd höll mig till fönsterutsikt:S)

 
Vi strosade längs fina Norrmälarstrand och njöt av utsikten. Att vi hade en varm och skön sommardag (äntligen!) gjorde ju bara allt så mycket bättre! 




Lunchade gjorde vi på Piren! Ett skönt ställe med fin utsikt. För mig vart det ugnsbakad lax med räksås och till det färska potäter. Gott gott!



En perfekt dag i huvudstaden blev det med sköna Sanna! Så jag njöt tankade energi heeela dagen!



Onsdag idag!

Redan onsdag! Det går så fort och vi är redan inne i juli! Men äntligen känns det som att sommaren har kommit! Så idag ska jag lägga ut filten på gräset tillsammans med en bok. Trollungen ska jag lägga i skuggan och hoppas hon håller sig nöjd. (Iaf en liten stund.) Så en riktigt sol-lapar-dag ska jag ha.

Och den börjar nu!

/F




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar