måndag 2 juli 2012

En kväll i soffan

Fick med mig den här fina lila blomman hem efter en av dagens alla "Loffepromenader" som nu får piffa upp mitt sovrum. (Passade även på att piffa upp fönstret som behövde sig en omgång av fönsterputs)




Go kväll!

Dop tar på krafterna. Lilla Trollis har slumrat till flera gånger idag och halv sju ikväll var det god natt för hennes del. Lilla hjärtat, det tar på krafterna att vara i centrum! Och nu är det snart god natt för mig med. Har också varit lite slö ikväll så har myst i soffan framför tv´n. (Är det lagligt när vi har en fin sommarkväll ute?:S) Sambon har dessutom jobbat så har haft soffan och tvdosan helt för mig själv:) 

Imorgon kliver jag upp tidigt för att åka med Syster och våra småtjejer till huvudstaden! Då ska det njutas av sommaren!! Hihi! Vi ska hälsa på vår sköna vän Sanna och hennes lilla Tuva. Ska bli så mysigt att träffa dem och vi ska strosa omkring i Stockholm som ju är så vackert på sommaren! 

Så nu går jag och lägger mig så det snart blir morgon! Längtar!

/F
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar