fredag 13 juli 2012

Semesterproblem

Ett av mina finaste armband jag fått är ett smalt läderarmband med en liten stjärna på. Den får mig alltid att tänka på de tre fina, roliga och helt galna vännerna jag har. Och idag får jag träffa dem. Och imorgon får jag träffa dem ännu mera. Fiii fan va kul.
 
Vänskapsarmband tillsammand med ett Filippa K armband

Det blev inte bara ett glas rött igår kväll. Utan det blev ett par till. Först kom ena grannen in till oss och sedan kom andra grannen in. Så det blev en grannkväll som bara var hur trevlig och mysig som helst. 
Nu har jag packat. Och det är något jag inte är bra på. Jag kan bara inte packa bra. Vi blir borta över helgen. Första natten i stugan och andra natten hos Syster i storstan. Och ett väder som växlar hela tiden på det gör att jag skulle behöva en hockeytrunk med alternativ i. Det är semesterproblem det. Men nu måste jag vara klar för nu är det snart fika med tjejerna jag bara längtat så där innerligt efter.

Så skynda. Sätt fart. Bums.

/F







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar