söndag 15 juli 2012

Vilken bra helg

Om jag har ett smultronställe så är det stugan vid den lilla sjön. Vi var där i helgen och även fast molnen hängde tunga över sjön och kvällen liknade en tidig höstkväll så är det bara så skönt att vara där.


Vi hade en jättemysig kväll i stugan där vi grillade och satt under altan och spelade hjärter sju tills myggorna skickade in oss i säng.


Blåbär hade invaderat marken så vi plockade till en blåbärspaj som bakades till kvällen. Så gottigott!


Midsommarstången hade tackat för i år och ramlat på sne..:S


Och vi sover så skönt i lilla stugan "Maja" som byggdes förra året. Så slipper vi alla trängas i storstugan.


Moster lilla Ellen har blivit så stor och är bara så söt och charmig!!


Vilken helg jag haft! Har njutit fullt ut och nu är jag så där nöjdsamt trött här i soffan. Gårkvällen med mina tre tjejer var bara så där galet roligt som jag förstod den skulle bli. Vet inte vart jag ska börja så ska skratta mig igenom alla bilder och samla ihop glimtar från den kanske roligaste kvällen i sommar.
Men nu ska jag se klart på Varg Veum på fyran. Såg förra söndagen och det var så spännande så bänkade mig idag med. Sen ska det bli så skönt att sova i sin egen säng inatt. Kommer somna innan jag ens landat på kudden.
Borta bra men hemma bäst ju:)
/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar