onsdag 11 juli 2012

Träningsvärk delux

Det blev en bra kväll igår, precis som jag trodde. Vi åt ljummen bulgursallad med grillad kyckling och snattrade och fnittrade om allt och inget. Och hon är bra den där Emmy, mycket bra!





 Idag har jag haft en sådan där träningsvärk i lår och rumpa som gjort att jag styltat mig ned för trappan, stånkat mig ned till Trollungen som oftast befinner sig på golvet och skrattat lite för mig själv varje gång jag ska sätta mig på toaletten och måste ta emot mig med händerna. Men det måste var bra. Den tappade rumpan och låren fick sig en omgång igår.

Nu sitter jag uppkrupen i soffan med en kopp te. Trollungen sover i sin säng och Snickarn snarkar högljutt bredvid mig i soffan. Så jag surfar runt bland inredningssidor och känner bara att jag vill ha så mycket mera vackra saker till vårt hem. Vi behöver fortfarande fylla ut väggar som är lite för vita, fönster som gapar tomt och golvytor som fortfarande visar, ja, för mycket golv helt enkelt. Och på det en massa lull lull. Och då menar ja massa. Så tänk om jag bara kunde klicka och klicka. Tänk så kul. Tänk om. Men istället så gör jag en prioriteringslista. En sak i taget. Tålamod var det ja.







Lampa House Doctor / Vägglampa Tine K / Stor House Doctor / Sittdyna Tine K



Nu blir det lite mera surf och glutta klart på en film som visas på nian.


/F



2 kommentarer:

  1. å va mysigt! Nästa gång vill jag vara med!! /Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja Johanna, kom med nästa gång! Och plötsligt känns det som att vår trio kanske kan komma att ses hyfsat regelbundet...=D =D =D

    Tack kära, underbara Fia för en löööövely kväll! Åh vad jag behövde din energi och ditt pepp och din positiva syn på allting. Samt såklart få chilla med lilla W. Hoppas vi ses snart igen, inkl syrran, och bra kan du va själv :D Puss!

    SvaraRadera